Keskiviikko

Aamulla heräsin kymmeneltä, kun äiti oli pakkottanut pistään kellon herättämään... :( Vähän myöhemmin mun paras kaveri tuli meille. :D Me laulettiin Singstaaria! :) Se oli kivaa. :D 

Sitten minä ja isi lähettiin laskettelemaan!! Mulla oli sellaset oudot sukset, niillä pysty menemään takaperinkin! :D Mä en kaatunut kuin kahdesti. :P Pari kertaa meinasin kaatua, mutt pidin hyvin tasapainon. :D Siellä rinteessä meinasi joku kuolla, kun se oli ihan taju kankaalla. Mut sitten lun me lasketeltiin ohi, niin se oli hereillä. Meillä oli kivaa, ja me mennään ehkä sunnuntainakin laskettelemaan! :D

Äsken katsoin Mamma mia! elokuvaa!! :) Se oli hyvä leffa, kantsii katsoa!! :D Nyt syön lämppäreitä ja oon yhden kaverin kanssa mesessä. Aijon vielä katsoa illalla huoneessani jotakin videota, ennen kuin menen nukkumaan. Mut huomiseen! <3

Terveisin: Butterfly Girl