Perjantai

Aamulla heräsin puoli seitsemältä. Sitten menin syömään aamupalaa ja puoli kahdeksalta lähdin kouluun.

Ensimmäisellä tunnilla oli liikuntaa. Lentopalloa taas, samoilla ryhmillä. Me voitettiin aina! Nauru Sitten oli äikkää, sen jälkeen oli biologian tunti ja viimeisinä oli lukutunti. Minun kirjastani oli lähtenyt noin 12 sivua irti! Otsan rypistys Toisellakin meijän luokkalaisella oli sama kirja ja siltäkin oli lähtenyt niitä sivuja irti! On aika huonoja kirjoja!

Koulun jälkeen minä kävin kaverini kanssa Pandan tehtaalla. Siellä näimme myös toisen kaverimme. Hymy Loppumatkan kävelimme hänen kanssaan.

Kotiin tultuani menin koneelle ja mesetin kaverini kanssa. Sitten lähdin toisen kaverini kanssa kaupungille. Cool 

Menimme bussilla keskustaan. Sitten suuntasimme Ninjaan. Sieltä ostin helmikorvakorut. Kaverini osti Hello Kitty sormuksen ja korvakorut. Sitten kävimme H&M:ssä, josta löysin legginsit. Sitten kävimme vielä Glitteristä katsomassa helmiä, mutta ei siellä ollut. Otsan rypistys Sitten menimme RAX:iin syömään. Sitten kaverini halusi käydä vielä uudestaan Ninjassa. Ostimme molemmat pannat. Kaverini osti pinkin ja minä ruskean. Ne olivat kivat löydöt ja hintakin oli vain 1,50! Nauru Sitten lähdimme bussilla takaisin päin.

Kotona kaverini tuli vielä meille ja me laitoimme pannat päähämme. Ne olivat tosi hienot. Hymy Sitten olimme koneella ja minä mesetin kaverini kanssa. Sitten kaverini joutui lähtemään ja minä jäin yksinään koneelle.

Menin n. 19.00 katsomaan televisiota. Ensin katsoin JIM:iltä Remontit Rahaksi ja sitten vaihdoin TV Viidelle, kun sieltä tuli Amerikan Hauskimmat Koti Videot. Puoli seitsemältä vaihdoin MTV3:lle koska sieltä alkoi Salatut Elämät. Se oli tooooosi hyvä jakso!! Nauru Sitten tulin taas koneelle, ja olin YouTubessa, kaverini kotisivuilla sekä kirjoittelin tätä blogiani. Hymy