Oon nyt ollut tän ja eilisen päivän kipeänä. Otsan rypistys Kotona ei ollu oikeestaan mitääntekemistä, siivoilin vaan vähäsen. Kävin suihkussa myös, koska äitini sisko oli ostanut minulle uutta sihkusaippuaa. Se oli mango jugurttia. Kieli ulkona Tuoksuu tosi hyvälle. Olin myös koneella. Luin myös ''Darren Shan - Kuoleman koetukset'' kirjan loppuun. En oikeastaan tajunnut hönkäsen pölähystä koko kirjasta! Yllättynyt

Sitten noin. viiden aikoihin meille tuli tuttavia kylään... Söimme ja sitten tulin (TAAS) koneelle, ja kävin kaverini nettisivuilla. Käyn niillä hyvin monesti päivässä, koska ne on nii kivat sivut! Nauru Sitten yksi kaverini tuli meille ja me katsoimme Salkkarit. Ei vitsi se oli hyyyyyyyvä jakso!Nauru En malta odottaa maanantaihin. Hymy Sitten kaverini lähti ja minä tulin koneelle (TAAS) mesettämään kahden koulukaverini kanssa.

P.S. Minä äiti ja se äitin kaveri mennään huomenna kaupunkiin, shoppailemaan. <33