Tiistai

Moikka taas! Olin äsken HalpaHallissa. Ei sieltä löytynyt kuin tunika... Mun yhdellä kaverilla on samallainen, mut eri värinen. :P Ja pikkuveljelle löyty kolme tuttia ja viilentävä purulelu. Ei siis se purulelu pistetään jääkaappiin, että se viilentyy. Kun pikkuveljellä on hammas, ja sitä kutisee.. :( Nii sit se inisee, kun sitä kutittaa. :( Oon myös mesessä yhden kaverini kanssa. :D Me lähetään varmaan tänään kotia. Ei ole vielä varmaa, mut luultavasti.

Joo eli nyt ollaan kotia kohti lähtemässä, kunhan on hiihdot katsottu. :P Tai siis en minä katso, mut mummu, pappa, äiti ja isi katsovat. Veljeni on siellä heidän kanssa, mutta ei se niitä hiihtoja taida katsoa. :P Se leikkii jollakin lelullaan. :D

Eli nyt ollaan sitten kotona. Ja täällä on ihan hirrrrrrrrveän kylmä!! Vaikka takassa on tuli...  No kai se siitä kohta lämpiää. :) Meen ihan kohta katsomaan Salkkareita, ne alkaa puolelta. :P Ja mää ja isi mennään huomenna laskettelemaan!! JEEEE!!! :D:D:D Mää rakastan laskettelua. :) Ja huomenna mun paras kaveri tulee meille. :) Mä katson varmaan illalla Oscar gaalan, kun ei tuu Hurjaa remonttia! Ihan tyhmää, se on niin hyvä ohjelma! :D No huomiseen, mun lukiani! <33

Terveisin: Butterfly Girl