Maanantai

Jeeeee!! Tänään alkoi hiihtoloma! :D Söin aamulla hernekeittoa, vaikka sitä vasta huomenna syödä kuuluisikin. :P Sitten tein tätä sivua. :) Äsken minä ja mummu käytiin hiihtään raviradalla. :D Sitten kun tultiin pois, mummu keksi sellasen niin oivan paikan mennä pois, että ei vois huonompaa olla! Mää kaaduin sinne varmaan viidesti ja sukat meni ihan märiks... :( Kun se oli joku oja, mistä me tultiin pois... :P Sitten tein taas tätä sivua. :P

Mummu oli tehnyt laskiaispullia ja mää menin syömään niitä. Siihen mun pullan tuli hieman liikaa kermavaahtoa, joten ne kaikki pursusi reunoilta pois. :P Kermistä oli niin tuolilla kuin lattiallakin. :D

Äsken mä katsoin Salatut Elämät. Siinä oli kyllä hyvä jakso, niinku aina! :D Katotteko te Salkkareita?? Mää oon kattonu vuoden, tai ehkä vähän enemmän... :P Ärsyttävää kun mä oon tehny lisää sivuja ja sitten ne ei tuu näkyviin... :( No toivottavasti ne tulis huomenna! Mää meen varmaan kymmeneltä nukkumaan tänään. Mut huomiseen, te mun rakkaat lukiani! <3

Terveisin: Butterfly Girl