Perjantai

Sori kun en eilen jaksanu kirjottaa, mäkun oon tällänen laiskamato! :P Jouduin herään jo yheksältä, koska äiti sano että mun pitää siivota!... Niimpä mä vaivauduin sängystä ja rupesin siivoomaan mun kamoja. Sitten olin hellapoliisin sivuilla. Sinne pääseen osoitteesta: http://hellapoliisi.fi ja sitten että reseptit. :D Minä ja äiti ruvetaan tekeen valkosuklaa-daimkakkua! :P Njammmm... Menen tänään myös kaverini mökille ja se ajaa moottorikelkalla. Mut mä en taida mennä kyytiin, enkä varmasti ajaa, kun en osaakkaan!! :P Sitä ennen me taidetaan mennä syömään johonkin. :D Mut nyt tekemään kakkua! :P:P:D

Menimme Rossoon syömään. Söin pannupizzan. :D Siinä oli jotain savuporoa, ananasta ja kinkkua! Njams!! En jaksanut syödä koko pizzaa, joten otimme loput mukaan. :) Söin myös ilmaisen mansikkasorbetti annoksen jossa oli kermavaahtoa! :D Kun äitin ruoka oli kylmää... :(

Sitten lähdin kaverini mökille!! :DD Ensin kävimme kaupassa. Sitten ajoimme sinne mökille. :) Me ajettiin moottorikelkalla!! :DD Mäkin ajoin sillä ja se meni ihan hyvin! :):) Sitten se mun kaveri teki köyhiä ritareita. Ne oli hyyyyyyyyyyyyyyviä! :D Me pistettiin vielä hilloakin päälle! Njamssss! Sitten me katsottiin Salkkarit. Se oli hyvä jakso! :PP Sitten ne toi minut kotiin. Katsoin Hauskoja Kotivideoita. :) Sitten katsoin Miami Inkin! Se on hyvä ohjelma. :D Ja sit menin nukkumaan. Huomiseen lukijani! <3